Höstmys

Sommaren sprang förbi fort som vanligt...
Haft en riktigt riktigt bra sommar tillsammans med mina fina vänner <3
 
Nu är det höst, vilket jag tycker är mysigt.. är ju verkligen en årstidsmänniska (finns det något som heter så?)
men älskar något med alla årstider, det bästa med hösten är ju helt klart att tända ljus hemma, sitta på nått mysigt café med trevligt sällskap och prata.
 
Just nu längtar jag sjuukt mycket till den 15:e december, då flyttar jag in i min lägenhet.
Har fått hyra en lägenhet i andra hand av min snälla farmor & farfar nu några år, men nu ska det bli roligt att få inreda min egna lägenhet med mina egna möbler osv... har även fått välja nya tapeter och golv till samtliga rum, hela lägengheten håller på att renoveras just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Lägger in lite bilder imellanåt från mobilen, mest för att det är roligt att ha om några år när man går in och blickar tillbaka i arkivet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0