Parafinbad m.m.

Förrförra helgen var jag mamma och Ellinor på hårstationen i Vikingstad där dom hade tjej-dag.
Mamma fick massage, Ellinor fick jättefin nagelförstärkning och jag gjorde parafin(?)bad för händerna, mamma bokade det åt mig så jag hade ingen aning om vad det var för nått... Fick lägga händerna i nått som var som stearin, lika varmt och så stelna det.. men väldigt lena händer fick jag ju sen i alla fall :)
 
 
 
Det är ju slutspel nu så har blivit några hockeykvällar, en av dom blev i Cloetta Center ihop med Bine, Chris, Sofia,Hanna och Malin! Aldrig sett nån va så inne i matchen som Malin haha! Efter gick jag malin och chris vidare till 55:an och natten avslutades på torsdagsklubben:) Kul kväll!
Tog visst bara en bild den kvällen och den blev på mig och Chris nångång på natten på torsdagsklubben.
 
Varit på mitt kusinbarn Jamies dop också, världens charmigaste!
Mamma och pappa har alla bilder, hade i alla fall en på en av de fina tårtorna
 
Hitta visst en på Dennis med
 
 
Lite uppdatering....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0