Helgen

Fredag till lördag fm var jag barnvakt till min kusin Jacob, vi hyrde film (Dumma mej), bakade kärleksmums och hade en riktig myskväll :) Skjutsade hem honom på lördagen och där blev det kaffe och en hel del prat med min faster Cinna innan jag åkte hem.
 
När jag kom hem satt Bine i vardagsrummet helt ensam och väntade på mig med ett glas rosé i handen :P väldigt trevlig överraskning.. sen kom även Jenny och Gurra för lite förfest innan vi åkte till Räkbåten.. blev en succé även i år :D Dock en något äldre trubadur än förra året som i princip bara kunde Cornelis låtar.. men vi sjöng med och lyckades göra golvet till ett dansgolv innan vi gick av :P I stan mötte vi upp Malin och så gick vi till Harrys och fortsatte natten där.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0