All in

Imorgon börjar fitnessfighten för mig & Bine och jag är mer än redo!!!
Har förberätt matlådor och mellanmåls-lådor till imorgon, tänkte skriva lite varje dag vad jag gjort (ätit och tränat) kanske inte så roligt att läsa om för er, men det är mest för min egen skull! Men kan lägga in recepten också så blir det ju lite tips till er med vad ni kan laga om fantasin tagit slut nån dag :)) Kyckling-rätten jag lagade idag var hur lätt som helst!  Recept kommer imorgon :).
 
 
 På tal om nått annat,
I tisdags körde jag halkan, och det var så himla roligt! Vill göra om det igen.
Nu är jag nervös inför teori och uppkörningen.
 
En närbild på Astid, hon blir så nyfiken när jag tar fram kameran och ska jämt komma fram och nosa :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Heja heja, kommer gå toppen detta Steffi! :) Och Fija sa att hon träffat dig när du hade gjort halkan, så skoj! Tror uppkörningen kommer gå galant! :)

Svar: Taack Martina! :D Ja vi har ju tydligen samma körlärare :Phaha
<3
Stephanie Bunne

2013-02-02 @ 09:13:20
URL: http://mini-tini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0