Dag 7

Nu har det gått 1 vecka sen jag började på fitnessfighten, står -3,4 kg på vågen.. men jag vet ju att man inte kan lite helt på den så får kanske räkna bort  0,5 kg för den ändrar lite varje gång man väger sig. Hur som helst är det ju iallafall minst 3 kg vilket jag är grymt nöjd med! Trodde faktiskt inte det, känns ju som man äter så ofta med det här matschemat. Men nu fick man ju kvitto på att det funkar och motivation till att köra ännu hårdare!
Är skitjobbigt att inte ha kunnat träna de senasta 2 dagarna, imorgon tror jag att jag ska försöka lite lungt, får bli en långpromenad annars.
 
Maten idag:
Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt
Mellanmål: Banan
Lunch: Kycklingwok
Mellanmål: Vattenmelon (osäker om det är ok att äta det?! Bine?!) :P
Middag: Taco med lite köttfärs och mycket grönsaker!
Mellanmål: Färsk annans


 
Annars idag,
Efter körlektion imorse så åkte jag till Vikingstad, mamma var också ledig idag :))
Köpte med mig lite kyckling och wokgrönsaker som vi gjorde senare, innan det hann jag somna till i soffan nån timme :P. När pappa kom hem från jobbet åkte vi till Ikano.
Imorgon är det tjejfest (vatten för min del) hos Ingela och Ellinor!! Det ser jag fram emot :D
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Men de är ju så, käka lite och ofta så hålls förbränningen igång =) + det är mindre risk att ta något sött eftersom man oftast håller blodsockret i schack :)

2013-02-09 @ 08:41:26
URL: http://mini-tini.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du äter ju inte alls mellanmål som du ska! Du måste få i dig protein också, max 50 g frukt och sen 140 g keso eller 2 dl yoghurt. Men det verkar ju fungera för dig ändå :)) du får ju i dig mindre kcal än vad du ska i mellanmålen, när du tränar får du äta lite mer :) tre kilo är ju grymt bra på en vecka! Vattenmelon är nog ingen fara :) all frukt, går bra, 50 g till mellanmål står det. TRE veckor kvar nu!!!! :-)

2013-02-09 @ 09:30:11
URL: http://binebopp.blogspot.com
Postat av: Anonym

Huvudsaken, tror jag är att man håller sig till Max 1500 kcal :-) kan vi inte hitta på något i veckan. Kanske köra quiz på Harrys? (Loka för vår del då)...eller fika? (Kaffe och äpple för vår del?) =>

2013-02-09 @ 15:14:35
Postat av: Anonym

//sabine

2013-02-09 @ 15:14:50
Postat av: Anonym

Asså 3 kg på en vecka... Grymt!!! Men dag 11 är det idag du måste blogga mer :)))

2013-02-11 @ 11:42:04
URL: http://binebopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0