Dag 25

 
 
Bild från promenad runt stångån igår runt stångån och promenad på jobbet idag :)
Sååå härligt med sol, känner att humöret blir dubbelt så bra direkt!
Känns lyxigt att ha den möjligheten att gå ut och gå när man vill på jobbet :)
Längtar så himla mycket till snön försvinner och man kan börja använda vårjackan nu!!
 
Efter jobbet idag blev det en kaffe med Sofia :) Trevligt!!
På fredag är sista dagen på fitnessfighten, månaden har gått väldigt fort och bra, men kan inte säga att det var värt 600kr, visst jag ångrar mig inte eftersom jag gått ner 5,5 kg än sålänge men skulle lika gärna kunnat köra själv fast antar att man har varit extra sträng mot sig själv eftersom man just betalt så mkt. Men har ju kört lite mitt eget "program" som jag även kommer fortsätta med efter denna måndag.. för är ju inte vid mitt mål på långa vägar. Skönt att ha haft Bine också vid tex "släkt-kalas" så man har kunnat stötta varandra när man suttit där med sitt äpple ;)
 
Dagens bild:
VÅR, här har jag precis fyllt 18 år och jag och Bine har köpt folköl.. kommer ihåg hur glad man va.. haha :D
Älskar dig bästa vän<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig bästa du! :-) grymt bra jobbat, det syns verkligen!

2013-02-25 @ 20:51:20
URL: http://binebopp.blogspot.com
Postat av: Milla

Just varit inne och läst på din fina blogg :)och tittat på alla fina bilder. Vad duktigs ni varit bine och du som klarat av att sitta där med era "äpplen" under en period som så många fyllt år och det bjudits på en massa godsaker, önskar jag kunde komma in i en lite bättre period oxå vad det gäller träning och mat... Sköt om dig gumman så hörs vi snart kram mamma

2013-02-27 @ 13:20:13
URL: http://sskaparlust.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0