Dag 18

Idag är det dag 18, vägde och mätte mig i lördags och på  16 dagar har jag gått ner ca 5kg och minskat ca 9cm runt midjan (mäter precis på naveln och runt). Så jag är jättenöjd:) Men fler kilon ska det bli!!
 
Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt som vanligt :P
Mellanmål: Yougurt med knäckemacka
Lunch: Rotmos med korv (köpte den med mest procent kött i)
Mellanmål: Yougurt med en halv banan
Mellanmål: Apelsin med keso
 
 
 
Igår så firade vi mamma som har fyllt år med släkten, kul att träffa alla :)
Dom hade gjort hemagjorda semlor som såg riktigt goda ut! Men jag och Bine höll oss till vårat mellanmål :P
Då känner man sig ju iallafall lite extra duktig efteråt..riktigt skönt att man kan stötta varandra :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0