Dag 15

Frukost: Fiberhavregryn
Mellanmål: Yougurt med bär (när jag skriver yougurt så är det alltid naturell lätt yougurt)
Lunch: Fisksoppa (färdig från affären, inget socker eller sötningsmedel) innehöll dock bara 160kcal och åt inte upp allt för att det va fullt av små fiskben i alla fiskbitar.. dåligt;/
Mellanmål: Smoothie på yougurt och bär och en knäckemacka med skinka
 
Ska äta samma mellanmål igen snart, för har ingen ork att laga mat nu.. imorgon ska jag försöka göra matlådor för hela nästa vecka så att man slipper tänka på det när man kommer hem trött från jobbet :) Så har ni förslag på recept är dom varmt välkomna :D
 
Har glömt att väga och mäta idag, får göra det sen och skriva imorgon hur det ligger till med det;)
Har ju dock knappt tränat nått denna vecka så får se hur det gått..
 
Godnatt:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte banan i. Bara havregryn, kvarg, äggvita och kanel. Själva plättarna smakar inte så mycket men blev gott med banan keso och bär till. Idag ska jag göra det till lunch istället med skinka och keso och grönsaker. Så då tänkte jag ta i lite andra kryddor än kanel, typ basilika ;)

2013-02-16 @ 08:36:03
URL: http://binebopp.blogspot.com
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

2013-02-17 @ 12:28:37
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0