Mysig ledig fredag

LEDIG PÅ EN FREDAG! :) Känns riktigt lyxigt och skönt.
Började dagen med vattengympa tillsammans med mamma, sedan bubbla vi i romerska badet.. riktigt avkopplande.
När vi var klara där, åkte vi in till stan.. gick till hälso-freak och och mat och världens godaste glass till efterrätt.
Kollade lite i butiker och sen åkte vi och hämtade ut min symaskin jag har beställt. Mysig dag!
 
Blir nog en riktigt mysig kväll också, älsklingen har bjudit mig på RAW komedy som kommer till Linköping (konsert&kongress) ikväll. <3 världens bästa pojkvän har jag.
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en supermysig dag <3 och den där glassen på hälsofreak var grymt god:) Kram kram

2012-09-23 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0