Glass på häslofreak

Idag har jag jobbat 10-16, blev en svettig långpromenad tillsammans med barnet jag jobbar med.

Efter jobbet mötte jag upp Bine i stan, gick till hälsofreak och åt yougurt glass som smakar precis som mjukglass! Jag tog med chokladsmak.. äntligen hittat en glass man kan äta utan att ha dåligt samvete :P Den innehåller varken fett eller socker, låter nästan för bra för att vara sant?! :)
 
Blev en sväng på stan också, fast kände att man helst hade velat ligga på en sandstrand vid vattnet någonstans.
Är det lika varmt imorgon blir det tinnis!
 

Hittade ingen bild på glassen från hälsofreak så tog en bild på vanlig mjukglass... mumms! :)

IMORGON BLIR DET RÄKBÅT PÅ ROXEN MED BINE, JENNY OCH GURRA!:)
Men först några öl vid stångån ;) Kanske blir några efter också?! vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0