29 mars

Förra veckan jobbade jag varje dag, så hann inte med så mycket annat då.
Idag ringde dom från sjukhuset och berättade att jag fått en operationstid imorgon, så imorgon försvinner äntligen "knölen" på handen, får gå i gips i tre veckor men det är det värt.
Mitt strösta beskymmer just nu är vad jag ska göra med mina naglar, haha! Igår var jag nämligen nagel modell åt Nellie så hon färlängde mina naglar så dom är jätte fina nu! Sen när jag läser mailet från läkaren vad jag ska tänka på inför operationen så står det bland annat : "Vid handkirurgi skall naglarna vara kortklippta och rena." Ska fråga om dom kan göra ett undantag (A) ska ju ändå inte operera fingrarna. HOPPAS.

Hur som helst, eftersom jag inte kommer kunna skriva imorgon så måste jag skriva GRATTIS TILL BÄSTA BÄSTA BÄSTA SABINE GUSTAFSSON, min underbara kusin som jag älskar så otroligt mycket! Hoppas du får en underbar födelsedag gumman!!!<3




En bild på snyggingen från 2009 ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0