Go to greece and save some turtle's?

Igår var jag och Sofia på ett möte som handlade om att åka utomlands som volontär, blev riktigt sugen på det så hon och jag ska kolla upp vad det finns för "uppdrag" just nu, hörde bland annat att man kunde åka till Grekland och rädda sköldpaddor :D haha. Annars finns det allt ifrån att hjälpa till på barnhem, äldreboende eller åka runt och föreläsa om olika saker. För se hur det blir med det, isåfall är man borta minst ett halvår.

Efter mötet gick jag och träffade Sandra, jag hittade bland annat ett par jeans shorts och sandra en jeans jacka :D Blev även mjukglass, som jag lyckades äta väldigt kladdfritt och smidigt som vanligt (?). 
Det var iallafall riktigt roligt att träffa dig gumman, får bli oftare nu!




Kommentarer
Postat av: sandra

tycker jag med :D vi får ses nån dag o se på new moon :D

2010-03-31 @ 22:53:28
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Pania

häng på mig för tusan :D Ska till napa på bartenderutbildning

2010-04-12 @ 16:57:56
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0