dressed for success

Idag blir det att åka in till stan med Sofia, jag ska leta efter en vårjacka. Tror jag redan vet en jag vill ha från HM, men ska kolla lite till :). När öppnar bosses glassbar?
Efter shoppingen blir det nog en promenad runt stångån, sen ska jag till malmslätt och hämta min efterlängtade converse som har kommit nu! Fattar inte varför dom skicka paketet till Malmslätt och inte Vikingstad? :S jaja.
Drömde till och med om dom inatt, haha drömde att dom va as fula och inte alls såg ut som på bilde, att skaften va jätte höga och inte samma färg eller nått. Får hoppas dom ser ut som på bilden och att dom passar! :O. Det är storlek 37 och jag har 38, men har hört att converse är lite större i storlekarna, så håller tummarna;)

Nej nu måste jag gå till pendeln.


Kommentarer
Postat av: Milla

Skorna urläckra och jackan jättesnygg likaså, nu är det bara våren som fattas:)

Kram mamma

2010-03-11 @ 22:26:21
URL: http://millasbloggsida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0