Bowling

Eftersom det verkligen inte hänt ett skit idag så skriver jag vad jag gjorde igår istället :)
För att fira Dennis & Lizas förlovning så åkte vi och bowlade med familjen, första serien kom jag näst sist och i den andra trea(?) så helt dåligt gick det inte. Efter bowlingen gick vi och åt :) Tack för en mysig kväll.

Imorgon blir det träning i simhallen, sen hem till Bine och dricka kaffe latte... haha ska lära mig dricka kaffe nu är det bestämt så tänker börja med kaffe latte och sen lära mig att dricka vanligt kaffe ;). 

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan

Mysig kväll ni haft härligt!

Jaså ska du börja att dricka kaffe, jag bjuder på vanligt svenskt kaffe när du känner för det.

Kram mormor

2010-03-18 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0