i'm blue, da ba dibadada

Allt är blått på min dator, har råkat göra någon inställning, så allt lyser blått istället för vitt, ett världsproblem eller hur? jaja, Bine åkte nyss hem efter att ha spenderat kvällen har hos mig in Wikingtown, vi har suttit och pratat om midsommar (som kommer firas här på min altan) med alla mina underbara damer är det bestämt nu, längtar<3

Innan Bine kom hit, var Staffan här, han kom hit igårkväll :)  Men han dissa mig runt fem för att åka till Nkpg och kolla på fotboll, men tycker om honom ändå ;P.

här kommer bilderna som jag tog i torsdags på Bowlingen.





Kommentarer
Postat av: Milla

Vad bra att ni vaktar huset på midsommar! Kram mammma

2010-06-16 @ 09:23:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0