Första jobbdagen!

Yes, idag var det min första Jobbdag för företaget Caliptus. Mitt första uppdrag (kommer få nya varje vecka) var att stå på Coop Extra i Norrköping och demostrera olika ostar. Hade turen att man skulle vara två personer på just det här uppdraget så jag har jobbat med en jätte trevlig tjej som heter Annna som har jobbat där många år. Så har kunnat fråga allt jag undrat över. Allt har gått jätte bra och det har sålts många ostar idag kan jag lova ;). Förhoppningsvis ännu fler imorgon.

Senare på kvällen imorgon kommer Staffan hit och gör mig sällskap, ska vara ensam hela natten så känns skönt :D Är ju som sagt rätt duktig på att skrämma upp mig själv när jag är ensam hemma på nätterna.

saknar min kära kusin sabine gustafsson massssssor! Va mer än en vecka sen vi sågs :O känns som månader! :P love you honey <3 Blir förhoppningsvis att ses nått i helgen iallafall :)

(imorgon på jobbet ska jag ta några bilder som jag kan lägga upp här sen)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hejsan Steffi

Vad härligt att det gick bra för dej med första jobbet känns väl härligt att tjäna lite egna pengar.

Ha de gött o njut av det fina vädret

Kramar mormor

2010-06-04 @ 19:26:27
Postat av: Anonym

Saknar dig med!! <3

2010-06-05 @ 19:01:21
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yesyesyes :) <3 saknardajjj!

2010-06-07 @ 21:48:30
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0