2010!

Kan väll inte direkt säga att Nyår blev som planerat. Hade jätte kul här hemma hos mig med alla tjejerna, sen åkte jag bine,hanna,malin,chris,tess och sofia till Ryd på en fest där.. hade inte så kul direkt så vi åkte vidare mot stan, (firade 12 slaget på en busshållsplats!) men varken jag eller bine hade med oss legg så vi kom inte in på krogen. Fick skjuss hem av Chris kille, TACK! så va hemma runt halv tre, gick och la mig. Skönt att slippa vara bakis idag iallafall..

jaja, idag ska jag och bine till ljungsbro.. mysa med alvin, köpa godis och kolla på film :D <3

lite bilder från nyår!


Bine och jag fixade tacos innan alla kom hit! :) MAT OS


Sen kom Sofia hit !















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0