Trött på snö?

jovars, det kan man verkligen säga att man är! Drömde till och med för några dagar sen att jag vakna upp och all snö var borta och inget blask eller nått, kunde gå ut och lägga mig i gräsmattan med en smoothi och sola. Skulle ju inte göra något om det inte var någon dröm. VILL HA VÅR NU! Inget kul kan man hitta på heller, eftersom tågena bara går en gång i timmen (och dom är oftast försenade minst 20 min) så har man ingen lust att åka in till stan om man inte måste. Men imorgon ska jag iallafall till min kära kusin Sabine Gustafsson! :) Kan ju inte bli nått annat än kul. Annars längtar jag väldigt mycket till lördag nu! Då fyller nämligen Sofia 20 år vilket ska firas ordentligt ;).

Det var allt för den här gången.. <3





Tänk att kunna sitta vid stångån och grilla och drika en kall öl nu! :D HÄRLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0