Otursmorgon!

Sov hemma hos Bine inatt, kollade på hockeyn gjorde vi med.. fast somnade när det var en kvart kvar! Men Sverige vann ju så det va kul :) Vid 11 skulle vi med bussen men jag fick inte åka med eftersom det inte går att skicka sms biljett, men tänkte inte på det, busschafören så att jag skulle gå till kiosken och köpa biljett men det gick ju tydligen inte heller :S så tänkte att jag skulle ta en promenad till ikano och sen ta bussen därifrån, men när jag skulle dra upp dragkedjan på jackan så gick dragkedjan sönder!!! gick och svärde för mig själv och ringde mamma efter ett tag som kan och hämtade mig!(A). TACK!

Sen träffade jag Michelle på stan, tog en fika och satt och prata:) Sen blev det simhallen och simmade i 90 min, och när jag skulle gå ut från simhallen träffade jag Sofia som slutade jobba precis då, så vi gjorde sällskap till rese och pratade om lite framtida planer ;).

Nu blir det sängen.. Ska till Carendo kl 9.00 imorgon.. /:

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0