Ny laptop!

Imorse var jag på gruppmöte på Carendo, gick fort och bra.. fick skjuss av Ellen till rese efter det, Tack!:) Tog bussen till simhallen och var med på vattengympan och simmade i 45 min efter det. På väg hem efter det träffade jag Emma på resecentrum, kul! inte träffats sen studenten. Fick stå och vänta ett bra tag eftersom tåget var inställt och nästa försenat.. Sen vid 5 tiden när jag skulle in till stan igen så var det tåget med inställt ;/ usch gillar inte östgötatrafiken! Men träffade iaf pappa på rese och åkte till Elgiganten, hittade en Laptop.. ska hämta den på måndag, RIKTIGT skönt att ha en egen snart! :D

Nu sitter jag och kollar på Let's Dance med mamma :)

 en sån blev det! Acer aspire:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0