Ingen mobil

Just nu går det inte att nå mig på min mobil, får nytt nummer om ca. en vecka!

Tredje dagen på Lidl idag, känns som jag börjar vänja mig vid de slitsamma arbetsuppgifterna nu iallafall, än så länge har jag bara fått hålla på med varuupplock, så jag kan ju lova att jag kommer få armmuskler under de här sex veckorna jag ska vara där. Roligt att Maya också praktiserar där! Men trivs jätte bra med de andra i personalen också, de flesta är ju i min ålder.

Snart kommer Staffan hit, men just nu är han och kollar på fotboll. Får hoppas att Norrköping vinner så att han är på bra humör sen ;). Har saknat honom de här dagarna som vi inte setts, känns som det är mer än 3 dagar :P Han ska sova här så det blir mysigt<3 fast tycker synd om honom som får gå upp tidigt med mig (A).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha om en vecka?? Ska du med imorgon och ta en öl eller? vi ses 17:15 isåfall på rese. Puss! =)

2010-08-18 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0