20 ÅR.

Ja, nu är man alltså 20 år! (från den 24:e april). Känns faktiskt riktigt skönt måste jag säga..:P  I lördags var släkten här och firade mig, tack så jätte mycket för alla presenter och fina blommor! Sen kom Sofia hit också, och sen blev det utgång tillsammans med henne, micka,tess och elin:) trevligt! På dagen var jag såklart på systemet, kände mig riktigt stolt :D Sofia fick  vara min guide där inne, kände mig rätt så vilsen haha.
Igår blev det att sitta en stund på 55:an med Bajn,Hanna,Malin och Micke! va ju riktigt skönt ute så vi satt på uteserveringen tills solen gick ner.

Idag ska jag vara barnvakt åt min kusin Jacob!:)

(bilder från min födelsedag och igår kommer upp här snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0