Movienight

Nja, kanske inte nån filmkväll direkt, men kollade på en Beck film med Bine och Malin idag, efter det gick vi upp till rydspåret, jag gick och dom sprang:P jag hade nog lite fel skor (tygskor) eftersom det Ösregnade  hela vägen så blev bara ca 2 km. och så 3 km fram och tillbaka hem till bine också, så rätt så bra iaf =).

imorgon blir det att gå upp "tidigt" runt nio! haha (tidigt för mig iallafall). Ska först övningsköra ut till tornby med pappa och storhandla och fixa lite andra grejjer. Sen ska jag möta Bine i simhallen kvart i ett, blir att simma nån timme sen bada och bubbelpool :D. Efter det sen blir det en riktig "movienight" med bine, malin & hanna :D blir mysigt. 

imorgon kommer även Sofia,Martina och Jossie hem från Bulgarien..  hoppas att ni har haft det skitkul där tjejer, saknat er<3. Men blir antagligen utgång med alla på lördag :D nice!


sov gott

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå

Jag saknar dig också vi får ta och kolla ut någon helg under hösten som du kan komma hit till Skåne, det vore jättekul. Vi hörs på telefon lite senare Kram mamma

2009-09-04 @ 15:57:02
URL: http://millasblogg.boggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Imorgon skulle vi ju träna vid 12:00

Men jag har väldigt svårt att komma in till

stan till den tiden :/ Kan vi inte pröva på BOX klockan 20:00 istället?

Det är ju bara att hoppa över det som är jobbigt för ryggen. Och vad jag minns är det inte mycket situps o sånt alls?

Hör av dig snarast hih Pusspuss

2009-09-06 @ 13:32:16
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0