stressmorgon

Klockan 09.00 började mötet på Adecco imorse, kunde inte somna inatt (kommit in i nån sån period igen), så jag somnade omkring 06.00 imorse? Vaknar av att pappa kommer ner och säger att klockan är lite över halv nio. Får panik och slänger på mig kläder (grått linne,rött linne över och blå kofta, haha) och hoppar in i bilen, kom lagom till mötet börjar som tur var, Bella var där också  :)
Nu kom jag nyss hem och har fått frukost i magen och spelat sjuan med dennis och liza.

I eftermiddag blir det att åka och storhandla :).


Men nu ska jag nog sova en stund


Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan Steffi

Hoppas du tagit det lungt i dag o inte stressat

Kram mormor

2009-10-28 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0