Sjukhuset..

I förrgår kväll började jag få jätte ont i magen, men gick och la mig och hoppades på att det skulle bli bättre.. sen gjorde det bara ondare och ondare, så blev att åka till akuten med pappa.. det första jag gjorde när jag kom dit va att spy så fick komma in fort iaf, dom tog lite olika prover och sånt (misstänkte att det va typ blindtarmen). Efter ett tag så gjorde dom ultraljud och då såg dom att det var en systa som hade slingrat sig runt ena äggstocken, så den höll på att strypa sig själv. Så blev inlagd och fick morfin som smärtlindring (man blev rätt så yr :P). Sen direkt på morgonen så fick jag operera mig. Operationen tog ungefär en timme och så tog det ca en och en halv timme innan jag vakna upp ordentligt. Sen va jag kvar på sjukhuset tills 16.00 idag. De som arbeta på sjukhuset  va verkligen hur snälla som helst, så det va nästan tråkigt att säga hej då till dom idag:P haha. menmen det är vad som har hänt, nu börjar det kännas lite bättre, har lite svårt att gå, speciellt att sätta sig och sen resa sig igen. men får hoppas det går bättre snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! vad bra att det är bättre, känner mig så himla dum att jag inte ringt till dig, men inte haft möjlighet förrän jag kom hem runt 21:00 idag, och efter det bara sprang tiden iväg och vågar inte ringa hem så sent. Tänker på dig hjärtat! Hoppas att det snart blir bra igen. Älskar dig kusinvitamin<3

2009-11-25 @ 22:13:14
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: sandra

bra att du mår bättre och att allt gick bra iaf! :) krya på dig! PUSS

2009-11-25 @ 23:18:46
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Grannen Isabelle

Vilken dramatik! Jag är glad över att allt gick bra :) Krya på dig <3

2009-11-26 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0