money money money

Va hos Adecco imorse och lämnade in pappret till försäkringskassan så nu kommer jag börja få 2685 kr varje månad :D SKÖNT. Hoppas på att någon av de 28 affärerna jag dela ut CV till förra veckan hör av sig snart också , det var ju några som lät positiva iallafall :).

Efter jag var klar på Adecco gick jag till simhallen och simmade en timme, skönt när man kommer skapligt tidigt och det typ inte är nått folk, efter det basta jag ett tag också. så jag har haft en bra dag, vad har ni som läser gjort för något idag? :) skriv gärna, kul att se vilka det är som läser också! :) puss&kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har haft föreläsningar heladan, ikväll harjaglagt grönsaks och fisksoppa med citron chili och kokosmjölk, det blev riktigt gott. Nu ska jag titta på radiopratarna sombörjar ikväll och sedan sätta mig med mina ritningar. Hörs lite senare på telefon /Kram Mamma

2009-11-10 @ 19:48:49
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0