Rolig kväll :)

Skoldagen gick fort igår, hade kör de två sista timmarna som är kul =) Sen åkte jag och Martina till rese och träffade Sofia & Fija. Jag och Sofia åkte hem till mig, spelade guitar hero, åt mat och förfestade lite grann =) Sen blev det krogen med martina,fija,jossie och Gabbie som fyllde 18 år! Grattis:) Blev en lyckad kväll iallafall =) Inget bakis idag heller vilket är skönt! Har gått på ikano med mamma, åt där med:) mysigt. Ikväll blir det att ta det lugnt med melodifestivalen.. :)  skönt.

Grattis till Amanda som fyller 19 år idag med! =)

Kommentarer
Postat av: milla

Hallå hoppas det är bra hemma! Jag kom fram till Lomma efter en strulig resa. Ville bara skicka en kram till DIG

2009-03-08 @ 22:18:48
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0