Städfynd.

Har städat mitt rum idag, man får ju passa på när det är dåligt väder och man inte har nått bättre för sig :P Hittade massa saker som jag hade glömt bort jag hade, haha. hittade också ett brev från bine från den tiden vi brevväxlade med  varandra :P ett helt A4 långt brev..
så för er som har tid och lust att läsa:
Hej Steffi hur mår du? Jag mår bra! Vissa ska det bli roligt idag? Vart tycker du vi ska sova för mig spelar det ingen roll fast vi har väl redan bestämt oss när du läser det här brevet. vad tycker du vi ska göra när vi är här? om det är fint väder kan vi väl vara ute? Snälla det är ju så kul tycker jag i alla fall. Visst ska det bli kul att sova över två nätter? det tycker jag Om det är dåligt väder kan vi ju sitta inne och måla och kolla på TV vi kan ju fråga om vi får vara i hobbyrummet och göra något kul. Vet du om det är något bra på tv ikväll det vet jag: nya tider, heja björn och bitch hoppas inte att det är hockey det där är dåligt och tråkigt att titta på tycker du det?  Visst är Valle och mormor-farmor snälla? det tycker jag. Vilka/vem är din/dina idoler? min är nog shakira vet du vem det är? det är hon som sjunger wherever wherever den är jätte bra tycker jag. Såg du på sikta mot stjärnorna i fredags? Vem tyckte du skulle vinna? 1. nelly furtardu 2. gubben 3. faith hitt 4. Ola salo & Magnus karlsson

M.V.H SABINE
ps du är världens bästa kusin

haha, så himla gulligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA sitter och asgarvar för mig själv, vilken stjärna jag är...! Undra hur gammal jag var? Kollade liksom på Heja björn?! haha. Låter som jag hetsat fram brevet! haha gud..:)

2009-07-07 @ 01:20:13
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: milla

Gulligt,så roligt att spara brev, foton mm.

2009-07-07 @ 11:48:42
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0