åland 25 juli.

Ringde Bine nyss, och hon ska följa med till Åland! :D det blir vi, min familj + liza, moster,ola,jacob, farmor och farfar :D Ska bli riktigt skönt att komma bort från Lkpg i en vecka faktiskt! Den 25 juli åker vi =) bad, solning, nattbad&basta, mariehamn några kvällar och kolla nattlivet där? :P, spela spel och kubb osv...Riktigt skönt & kul kommer det nog bli iallafall :). Kul att du ville följa med bajn<3

Idag har jag och Bine varit barnvakt åt gullungen Yamin, vi har gått på ikano och ätit på chili, gott! har aldrig ätit där förut, men jag och bine åt tre små rätter som jag verkligen kan rekomendera, (om man gillar stark mat). Sen gick vi hem till abisko igen och kollade på Anastasia! :P.


Bild från Åland 2006! :P


Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan

Skönt att ni vaknat till ifrån festen, kanske ta det lugnt ett tag framöver hi hi

kram mormor

Får bli kattvakt i år också ser jag bäst att inhandla lite räkor o godis hi hi bortskämda ska dom bli

2009-07-06 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0