Tränat

Gick på stan med hanna, malin och bine idag en stund :) försökte hitta ett par jeans & lite annat smått tills jag åker, men hittade en tröja istället. det brukar va så, att man hittar allt förutom det man skulle från början.. glömde helt bort vissa saker ocskå, för gå på stan på onsdag efter skolan igen. för vi ska väll antagligen inte vara i skolan så länge då, bara få matpengar och lite info, måste gå och växla pengarna också. jaja.. efter stan gick jag och bine till simhallen och tränade. skönt! måste börja blir bättre på det sen igen när jag kommer hem.  Sen åkte jag hem, och nu sitter jag och spelar yatsy och romè med familjen och Liza :D det går dåligt för mig. Inatt blir det hockey också, Sverige - Canada kl: 00.30.. final tydligen, haha fick reda på det förut av liza & dennis, (bra koll man har?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0