Slappdag

Ja, idag har det varit en rejäl slappdag.. det enda jag har gjort är att handlat lite smågrejjer som jag måste ha med mig till Irland med mamma & pappa :) Typ tandkräm, shampoo&balsam och sånna saker. Är glad med, för mamma & pappa har köpt en ny kamera, så nu kan jag ha med mig våran förra till Irland, så kan jag lägga upp lite bilder här sen när jag kommer hem! Nu börjar jag verkligen bli nervös. hur kommer det gå med språket? hur är familjen vi ska bo hos? Hur kommer jag trivas på praktikplatsen?  osv...Men nu ska jag slappa lite till ;) Ska ringa Sofia och se om hon vill komma hit kanske? :D

Kommentarer
Postat av: milla

skönt vi hann fixa lite idag! hoppas du hittar lite bra böcker på biblioteket som du kan ha med Dig, hör med våra Bloggkompisar om de har några heta boktips!!

2009-01-06 @ 17:38:09
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: mormor

hejsan steffi

Det kommer att bli jättebra jag tycker du är så modig som vågar resa i väg, tänk vad mycket du kommer att få se och uppleva.

lycka till och många kramar från

mormor tänker på dig

2009-01-06 @ 18:16:58
Postat av: Susanne

Hej Steffi

Det kommer att gå så bra för dej. Kul att du kommer iväg på detta. Språket kommer inte att vara något problem för dej. Det är bara i början det känns konstigt men när man väl vant sej så flyter det på av bara farten. Lycka till nu Steffi och skriv på din blogg så vi kan följa dej under tiden på Irland. Kram Susanne och Lasse

2009-01-06 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0