dag 15

Idag var vi bara pa praktikplatsen i tva timmar ungefar, sen akte vi till ett college :) En larare som heter Pat visade oss runt pa colleget, och vi fick sitta med pa en lektion dar nagra av eleverna ska aka till sverige snart och gora sin praktik, En av killarna skulle praktisera pa atlas i lkpg, sa vi satt och berattade lite om lkpg for honom, kanske skulle traffa honom nar han kommer hit och visa honom runt lite :) Alla var jatte trevliga, kanske ska traffa nagra av dom nan helg och ga till nan pub. Pat tipsa oss om tva nya stallen med massor sma mysiga pubar precis vid havet. Sa det blir nog nagot av de stallena i helgen :P eftersom pa pubar behover man nog inte visa legg heller (mitt legg lag i planboken med) (Y) Pa fredag ska vi antagligen tillbaka till samma college, for dom hade oppet hus da, som vi kunde komma och kolla pa och prata annu mer med eleverna :) Sen sa ville "media programmet" att vi skulle komma tillbaka nagon mer dag och vara med i en intervju i radio! :D haha, pinsamt men samtidigt kul! :P sa far se nar det blir. de skulle foroka fixa sa vi hann det iaf. Ikvall har vi inte bestamt vad vi ska hitta pa an. Nu har det fixat sig med pengarna och allt igen, sa det kanns skont :) Hoppas ni mar bra dar hemma <3

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Stephanie,

jag hörde att du blivit av med din plånbok, jättetråkigt. Vi får prata mer om det när du kommer tillbaks till skolan. Du har väl polisanmält stölden? Be att få en kopia av polisanmälan som du tar med dig hem. Du och Kristin tycks ha det trevligt bortsett från det som hänt. Du kan väl maila mig och beätta om hur ni har det på era praktikplatser. Hälsa Kristin och ha det bra.

Kerstin

2009-01-26 @ 21:41:28
Postat av: milla

jag kan sticka ett par åt dig också om du vill ;)Kram

2009-01-26 @ 23:14:31
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: sandra

jag antar att det va du som skrev i min blogg? :) isåfall, jag saknar dig med <3 jaa det måste vi :D tråkigt dedär med plånboken o de men hoppas att allt är bra annars :)

2009-01-27 @ 20:48:40
URL: http://sandraar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0