12 dagar

Sa var det fredag igen :O den har veckan har verkligen gatt fort! Slutade halv ett idag, da akte vi in till stan och at pa en kina resurang, Mums! :P sa nu ar vi matta (for matta, iallafall jag) ikvall ar det utgang som galler igen :) Hoppas pa att vi far lika kul som forra gagen, blir nog annu roligare for nu har vi kollat upp massor olika nattklubbar och fatt annu fler tips :D Men jag tror nog inte att man kan ha trakigt har, manniskorna ar sa oppna och kommer fram och pratar hela tiden har! :D Ja det va nog allt,  finns nog lite mer att skriva imorgon :P Puss pa er, saknar er masssor <3 Men om tva veckor ar jag hemma igen :P

Kommentarer
Postat av: milla

Ha en rolig kväll, pappa tänkte ringa dig ikväll! Får se om han hinner innan ni sticker iväg. Han och Dennis är på träning nu.

Var rädda om er Kramar mamma

2009-01-23 @ 18:45:27
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag har försökt ringa dig, har smsat också. Fick ett samtal igår av jossie " DET HAR HÄNT STEFFI NÅGOT, CHRIS SA DET" Fattar du hur rädd jag blev då?! tänkte ju på det värsta som kan hända.. sen var det att din plånbok hade försvunnit? Vad jag fattade som. Skittråkigt ju men lättad blev jag! Usch höll på att få en hjärtattack ju!



Älskar dig och Saknar dig!! HÖR AV DIG PÅ NÅGOT SÄTT!! via sms, bloggen msn eller vad som!<3

2009-01-24 @ 13:20:53
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0