ÅÄÖ ÅÄÖ ÅÄÖ

I'M BACK!  Lite snabbt om vad som hänt den sista veckan i Irland.. :P
Fredag: Vi åkte till ett college och gick runt och kollade lite, för dom hade öppet hus. Efter det åkte vi och tog en öl på en pub med några av dom som jobbar på praktikplatsen, det var jätte kul att lära känna dom lite bättre.. :)
Lördag: Chris och jag gick på fotboll (fast dom spelar med händerna, kommer inte ihåg vad spelet heter). Matchen var väll helt okej, men efter den hade slutat började de skjuta raketer och hela stadiumet lystes upp i olika färger.. och de sköt eld! Skit coolt , har filmat in lite av det på mobilen.. (någon som vet  om man kan lägga in klippet här?) Sen efter matchen bjöd Selina ( en tjej som jobbar på våran praktikplats) upp oss på fest i hennes lägenhet som låg precis bredvid Croke Park som stadiumet hette :P Hade jätte kul hos henne också :P
Söndag: ja, man mådde väll som man förstjäna antar jag xD
Måndag: Praktiken, sen stan en sväng..
Tisdag: Praktik, sen åkte vi till en stad som hette Howth.. jätte mysig fiskeby... om det inte hade spöregnat/ snöat, varit storm och haglat på samma gång. Usch, har nog aldrig fryst så mycket i hela mitt liv :P
Ônsdag: Vi åkte till en annan stad som hette Malahaide, (vi hade fått tips om att åka dit för att kolla på nått stort slott)  När vi tillslut hittat dit efter ungefär 2 timmar,  upptäcker vi att det är stängt, så vi började gå tillbáka, missade bussen med kanske 2 min, och nästa gick inte förns en timme senare, så det var ju bara att stå och vänta . fy. inget kul.
Torsdag: ingen bra dag alls för min del, började må dåligt på jobbet.. vid lunch spydde (usch usch usch) jag och svímmade nästan, så fick ta taxi tillbaka dit vi bode, låg typ och spydde hela kvällen sen (trevligt, jag vet:P)
Fredag: Måde fortfarande rätt så dåligt, så missade sista dagen :( så hann aldrig säga hej då till tjejerna på jobbet :( när chris kom hem hade hon med säg present från de på praktikplatsen, ett armband och kort.. åh kommer sakna dom (de flesta iallafall). 
Lördag: Vi gjorde inte så mycket förutom att packa och satt och pratade med familjen & kollade på film.

Ja, och nu är jag hemma igen! Känns vädligt skönt. Har saknat familjen och vännerna så mycket<3 Ska bli riiktigt skönt att sova i sin egen säng också! :D har saknat den. haha. nej nu ska jag gå upp och umgås med familjen.. men har ju lite att prata om nu. Lägger in alla bilderna imorgon. Orkar verkligen inte lägga in alla nu :P Är skapligt trött.. Har sovit två timmar innat. Och sen har jag och Chris haft Världens oturdag hela morgonen på flygplatsen. Kan berätta mer om det också imorgon :P Skönt att vara hemma igen iallafall :D Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen back to Sweden. Skönt att veta att du är hemma igen. Har följt dina dagar på Irland genom bloggen. Ha det gott och sov gott i din egen säng. Kram Susanne och Lasse

2009-02-08 @ 19:49:04
Postat av: mormor

hejsan steffi

välkommen hem o vad jag längtar att få krama om dig.

sov gott med din lilla kisse bredvid dej

kramar mormor

2009-02-08 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0