Tråkigt..

Har inget att göra, så snode den här från Julias blogg :P

1, Gjorde något i år som du aldrig gjort förut?
Ja :D massor
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga tror jag :P skulle säkert inte ha hållt dom ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Rosita fick ju söta lilla Alvin:) Sen känner jag några till som blev förädrar.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Irland och Åland!
6. Är det något du saknar 2009 som du vill ha år 2010?
ETT JOBB!
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
Månaden i Irland, STUDENTEN 12/6,kryssning m.m.
8. Vad var din största framgång år 2009?
Att jag tog studenten såklart !:D
9. Största misstaget?
hm, kan inte komma på något...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja skadat sig har man väll gjort några gr (A). Haft cysta i magen som jag opererade bort.
11. Bästa köpet?
Oj finns många, Båda kryssningarna jag varit på, biobiljetter till Twilight och New Moon :P m.m.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det är nog kläder, men en hel del har ju gått åt till alla krogen rundor också :P haha, vill nog inte veta hur mkt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja alla kompisar och familjen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I got a feeling, fire burning och många andra som man lyssnat på,på alla förfester! :D och självklart För vi har tagit studenten, hah
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit glaad ! :D
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske tagit vara mer på sommaren.. annars kommer jag inte på nått.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget! :)
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos farmor och farfar i deras stuga! I er blir det hos mormor och valle med kusinerna :) LÄNGTAR!
19. Blev du kär i år?
Nej
20. Favoritprogram på TV?
Det ända jag följt är Idol.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, men ogillar!
22. Bästa boken du läste i år?
Alla twilight böckerna! såååå bra
23. Största musikaliska upptäckten?
haha.. kan inte komma på nått
24. Något du önskade dig och fick?
Ja  :D
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja klart, det är mycket man vill ha :P
26. Årets bästa film?
Lätt fråga! Twilight och New Moon utan tvekan
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med släkten på dagen, sen kom vännerna hit och vi grilla och festa, sen utgång!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om man hade haft mer pengar kanske :P Eller ett jobb.
29. Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Som vanligt :P Gina tricot! haha
30. Vad fick dig att må bra?
Kompisarna och familjen!
31. Vem saknade du?
Saknade alla kompisar och familjen när jag va i  Irland i en månad.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla som  vi träffat på kryssningarna! har nog inte direkt börjat umgås med några nya människor faktiskt. Men man träffar ju alltid nytt roligt folk på krogen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0