Ljungsbro =)

Har varit i Ljungsbro med Bine idag, kul att se Alvin.. han växer ju så fort, självklart kul att träffa alla andra med :D Fick god mat och lussebullar. Sen åkte vi till stan och kollade på en bra film som gick på tv, kommer inte ihåg vad den heter, och såklart Anna Ankas Jul, haha den kvinnan asså, vad ska man säga?

Imorgon ska jag och Chris till Ikano en sväng och kolla runt lite :) Sen ska jag träffa Jacob och leta julklapp till honom :D Blir kul! Men nu ska jag nog sova, eller kanske kolla på en till film först? ;)


Har några roliga videor på mobilen jag måste lägga in här så fort jag hittat mobilsladden :D


Kommentarer
Postat av: Martina

haha allt går med lite alkohol i kroppen :) Nepp inget förkyld, friskare än vanligt! Ska med till ikano imorn men blir senare typ vid 5 :) Nyår, firar vi tillsammans ?:) <3

2009-12-21 @ 00:44:27
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Martina

Okej kanske ses :) hehe. Jo men jag vet två fester. En middag/förfest i vidingsjö som vi alla var välkomna på. Sen bjöd alex oss till benjamin med :) <3

2009-12-21 @ 14:39:11
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0