Brrrr

Det är verkligen iiiskallt ute idag! men det ger lite julkänsla samtidigt eftersom det är frost och vitt överallt, alltid något positivt :). Idag har jag och bine fikat på mocca,  där jag råka lägga min kapsyl i tillbringaren med mjölk i (för jag trode det va där man skulle lägga dom eftersom jag inte först såg att det var mjölk i) haha piinsamt!!  Sen åkte jag till mormor och spelade geni och satt och kollade i fotoalbum, haha gud så man har sett ut! ;O Vid 21.21 mötte jag upp bine på tåget igen (hon åkte hem från jobbet då) och åkte hem. Har varit en mysig dag :)
Nu ska jag ta en varm dusch och göra varm oboy och sätta på nån bra film :D









Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan Steffi

Tack för en mysig eftermiddag,hoppas du kommer snart igen,har du bakat något i dag? jag har gjort lite bullar,men inga lussekatter får kanske bli morgon

Kram mormor

2009-12-03 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0