ÅRET 2009

Tänkte härma Bine lite och också göra en liten sammanfattning av året 2009,

JANUARI
Jag och Chris åkte till Irland den 11 januari och var där i en månad på praktik


FEBRUARI
Sofia fyllde 19 och Dennis och Mamma fyllde med år. det blev en hel del fest, längtade till sommaren! :


MARS
Jossie och Bine blev 19 år! firades såklart med fest.. :D våren började komma


APRIL
Jag blev 19 år och Stina & pappa fyllde med år!  det blev en hel del fester den här månaden också :P en av de roligare festerna var när vi var hemma hos henke i ljungsbro,


MAJ
Jag och Sofia åkte iväg till Götet i två nätter, bode hemma hos hennes syster, shoppade och besökte Liseberg såklart! Malin fyllde 19 år vilket firades på uteserveringen på 55:an, blev nog att sitta en hel del på uteserveringarna eftersom det började bli riktigt skönt ute.
Den 16 maj blev det studentkryssning! Hade även dansuppvisning.




JUNI
För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!
Åkte på en sjukt rolig kryssning med Bine,hanna,malin, amanda och sofia!  :D´



JULI
sandra och Chris blev 19 år! :D  Mååånga krogenrundor

AUGUSTI
Jag åkte till Åland med familj & släkt.. Bine följde med också :D hade en riktigt härlig vecka där.
Blev också gröna lund med bine,jim,ted,jennifer,yasmin,lotta,lasse och filip!


SEPTEMBER
Blev Idol varje fredag (nästan). Hände nog inget speciellt?

OKTOBER
martina blev 19 :D mycket fest och jobbsökande!

NOVEMBER*
Opererade bort en cysta i magen, låg på sjukhuset två dagar. Såg New Moon på bio med alla tjejerna. Gick på sista Adecco mötet.

DECEMBER
firat jul i Linghem och i stjärnorp med släkten<3. Hoppas på att nyårsafton (imorgon) kommer bli en riktigt bra dag/kväll/natt ! ;D


Det blev väldigt kortfattat, har nog glömt att skriva en hel del saker, men mitt 2009 har varit ett jätte bra år. Hoppas 2010 kommer bli lika lyckat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0