lördagen.. :)

Åkte till Henke med Bine & Malin vid 18.00, fick stjuss av Malins bror från Ljungsbro till Olstorp där henke bor, tack tack :)
Kände inte igen så många där, men det va en väldigt blandning på folk, både några vikingstad-bor, berzan folk :) En vädligt stor del av kvällen spenderades med att sjunga, medans några spelade gitarr, rätt mysigt faktiskt :) Har spelat in lite på mobiln som jag lägger upp här så fort jag vet hur man gör (någon som vill hjälpa mig?) .

Vaknade vid halv åtta av att Malin kom in och sjöng "morgonstund har guld i mun" haha, men somnade om och gick upp nångång vid elva tror jag ? Bine och Malin hade nog inte nyktrat till än? :P hoppade runt och var allmänt pigga mot vad alla andra var iallafall, haha . Sen gick jag och bine iallafall hem till Rosita, åt frukost och sen somnade vi, vaknade vid fyra igen :P .  Men festen var jävligt rolig iallafall, länge sen man var på hemmafest, har ju mest blivit krogen.

Nej nu ska jag upp till spåret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0