Träning,solning och shopping

Det är vad min dag har bestått av :) Träffade Bine i simhallen vid tre och tränade en timme ungefär sen gick vi och mötte Malin på stan för lite nyårsshopping, malin hittade en söt klänning, bine och jag hittade varsin väska och lite andra småsaker =) Skulle vilja hitta ett par pumps också, får se om jag orkar ge mig in till stan imorgon igen. Sen gick jag och Bine och solade igen, skönt men varmt eftersom det solariumet inte har någon bra fläkt, men lite brunare blev man ju iallafall. Sen gick vi hem till Bine och spelade lite spel med Jim och Jennifer, sen kom pappa & mamma dit med :) Kom hem vid elva tror jag. Nu ska jag sova ..godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0