Juldagen

Sov jätte länge idag! vågar inte skriva hur länge äns... haha. Nästan direkt när jag vaknade åkte jag till Martina och va där med bine,malin och jossie och pratade lite om nyår m.m. jätte kul att träffa er (när det inte är fest) :P måste vi bli bättre på tycker jag :D Vi bokade biljetter till filmen twilight imorgon kväll också :D  Sen gick jag och bine och solade, sköönt! vi ska sola två gr till innan nyår, just nu är jag kritvit känns det som. Sen gick vi hem till bine, dansa, sjöng.. ibland tycker jag synd om hennes grannar , men dom börjar väll vänja sig vid det här laget. Åkte hem med halv elva tåget  sen =)


Kommentarer
Postat av: Martina

jaa tycker med vi får bli bättre, men idag ses vi ju=)

2008-12-26 @ 10:44:01
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0