Jag vill

vill vill vill vill vill att Bine ska följa med oss ut på lördag! :D haha, va ju 100 år sen ;) nejdå, men skulle vara riktigt kul iallafall. Idag i skolan hände det inte något speciellt (tråkdag) slutade vid tre, gick till banken och kollade om mitt bankkort som jag har nu funkar i Dublin, eller om jag var tvungen att skaffa Visa. Men mitt funka i 100 automater där, så hittar säkert nån av dom ;)tanten på banken som hjälpte mig vart arg för att hon inte kunde hitta där det stod vilka länder korten funka i, och fråga om jag viste någon hon kunde få strypa :O:P haha. (vaknat på fel sida?) sen åkte jag hem och bytte om till dansen ! Fick testa på olika danser idag, kulkul :D Imorgon är det fredag iallafall! Äntligen =) .. Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Martina

skulle vara svin kul om bine hängde med ! =D

2008-12-12 @ 10:29:11
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: C-J

Inget speciellt hände i skolan?? :P



Haha du träffade ju mig :P

2008-12-12 @ 13:08:16
Postat av: mormor

kram till mina två underbara och goa barnbarn

ni är det bästa som finns älskar er kram

2008-12-12 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0