Färga håret

Skoldagen gick fort :) Jag och Chris gick och pratade med våran lärare Christina (som har hand om utlandspraktiken) och fråga om massa grejjer, så nu vet vi att familjen vi ska bo hos har barn som är lika gamla som oss ;D haha nice! sen så fråga vi om vi fick gå ut på krogen oså där för familjen, då sa hon att det var självklart att vi måste ut, annars skulle hon ringa och skälla ut dom :P haha, bra! Efter det gick jag och köpte hårfärg, (ska fråga Liza om hon vill hjälpa mig ikväll) ska bara färga utväxten, Har beställt tid hos frissan nu med, nästa onsdag! Ni får gärna komma med förslag, för jag har ingen aning om hur jag vill klippa än :P Riktigt mysigt att gå på stan nu när alla ljus har kommit upp och dom spelar julmusik i alla affärer! Annars ikväll händer det inte så mkt, blir nog att kolla på idol och slappa :P Men nästa helg då jävlar blir det party! :P Lucia ju, hoppas det är mkt folk ute då? :D jaja, nu ska jag ta ett varmt bad ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte råd att åka upp dit, dessutom så kommer man inte något typ av showen och då är de nog inte värt de :/

2008-12-05 @ 21:55:34
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, kanske IKANO isåfall? Vill du följa med mig till Ljungsbro på kvällen då? Mamma skulle säkert vilja träffa dig :D?



<3

2008-12-05 @ 23:30:38
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du kan väl svara

2008-12-06 @ 12:38:13
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0