blä för att vara sjuk

Riktigt riktigt uttråkad efter att ha varit hemma två dagar nu med halsont och feber,
ville se hur mycket ork jag hade idag så gick ner till blodcentralen för jag hade fått en tid för ett ge blod för första gången. Men jag hade inga "blodgivar-ådror" nehepp, så det blev inget med det.. ådrorna satt för långt in, typiskt.
Var helt utmattad när jag kom hem så blir att vara hemma imorgon också.
 
Piggare i själen blev man ju i alla fall av det här underbara vädret! :D
Längtar nu tills alla uteserveringar öppnar så man kan sitta i solen med en kopp kaffe i handen och njuta ;)
 
 
Hoppas allt är bra med er andra, <3
 
Förra året på uteservering med min fina Bine :D
Åh längtar till att få lite solbränna nu !

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0