alltochinget

Efterlängtad fredag!!
Efter jobbet mötte jag upp mamma på Ikea, tog en fika där och kollade runt en stund :)
Ikväll har jag varit hos Stina och Oscar och spelat spel med dom och Oscars bror, mycket kul!
Inte långt kvar tills Stina och Oscars lilla bebis kommer nu, beräknat om 9 dagar! :D
 
Imorgon är det spel och grillparty hos Jenny & Gurra som står på schemat!
 
 
Har kommit in i en läsperiod nu (brukar komma till hösten).. snöat in mig på självbiografier..
än så länge har jag läst Zlatan, Magdalena Graaf, Jessica Andersson, Prinsessan medeleine, Prinsessan Victoria och Carolina Gynnings båda böcker. Kan verkligen rekommendera alla! :))
Har ni tips på bra självbiografier så säg gärna till... just nu läser jag David Beckham!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0