Vardag

Så börjar vardagen igen, får iallafall en mjukstart.. 11-19 idag, ledig imorgon sen är det ju redan fredag igen.
Måste börja ta tag i träningen igen... hitta motivationen jag hade i höstas...bara att sätta igång egentligen, inte komma på " bra " bortförklaringar hela tiden.. nej nu har jag skrivit det här så nu har jag ni som läser detta att bevisa det för, BEACH 2013!! Någon som är på så vi kan stötta varandra?! =)
 
Beställde en försenad julkapp till mig själv idag, en espressomaskin!! Längtar tills den står i mitt kök!
Beställde med massa olika smaker till kaffet också, så om ca en vecka är det bara att komma förbi om ni vill ha en kopp god kaffe ;).
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR PÅ!

Svar: Vem är du då? :P haha.. Bine?
Stephanie Bunne

2013-01-05 @ 12:22:42
URL: http://binebopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0