Dag 3

Tredje dagen med fitnessfighten och idag var det dags för andra kalaset!
Idag för min kusin Jacob som fyller 9 år, Cinna hade gjort min favorittårta (maräng) och massor goda kakor. För mig blev det en kopp kaffe.. men känns väldigt bra efteråt ju när man stått emot :))
Tränade innan kalas tillsammans med pappa, alla verkade vara där idag, träffade på dennis, liza, jim, ted och lasse på gymmet.  Träningen såg även idag ut på samma sätt.. 30 min crosstrainer och 30 min styrka.
 
Svårt att hinna äta alla måltider på helgerna när man går upp senare än annars, så idag har jag bara ätit 4 måltider..
Frukost: Fiberberikad havregrynsgröt, 1 knäckemacka med kalkon
Mellanmål: Lättyougurt med musli
Lunch: Lax (samma recept som igår)
Mellanmål/kvällsmat: Keso med 2små apelsiner
 
Lät inte som så mycket nu när man skriver det, men är mätt hela tiden!
Fast man känner ju av sötsuget, speciellt när goda saker står framför än, men det går förhoppningsvis över snart :)
 
Glömde såklart ta kort även idag på kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0