Dag 19

Frukost: fiberberikad havregrynsgröt
Mellanmål: Banan
Lunch: Rotmos och korv
 
 
Ska snart äta mellanmål igen, funderar på att göra den goda mangosmoothien som jag och Bine gjorde i helgen :) Muuums.. Mango, Ananas, Yougurt och banan!!
 
Tänkte börja med dagens bild, det kan vara både nya och gamla bilder :))
 
Idag får det bli denna bara för att jag längtar så himla mycket till sommaren nu!!!
 
Idag åkte jag bil för första gången helt själv till jobbet  :) Det gick jättebra men lite nervös var jag allt, växellådan skakar ju lite (måste byta motorfäste när jag fått lön) så ibland får jag i trean istället för ettan och stoppar all trafik bakom mig.. :P paniiik, speciellt på morgonen när man märker att alla är sjukt stressade.. Men det är nog en vanesak, känner att det blir bättre och bättre för varje gång man kör. ÄLSKAR att ha körkort.. man känner sig såå fri!! Fick brev idag om att mitt körkort finns att hämta nu.. nån som vet vart oskargatan ligger?? :p
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ligger bakom resecentrum typ man går över längst bort vid tågen och sen en liten bit till vänster :-)

2013-02-19 @ 17:31:51
URL: http://binebopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0