Veckorna som gått

Länge sen sist nu.. så här kommer lite blandade bilder från de två senaste veckorna :)

Jag, Stina och Zoey gick runt  ån en dag sen satt vi i solen på stinas balkong i ett par timmar !
 
Förra helgen var jag i Ljungsbro där Bine och Ted firades
 
På kvällen sen var det partaj hos Pernilla och Fillan!
 
I fredags luncha jag bine och jenny i solen på mörners.. slank även ner en kall öl!
Sen var det dags för fest igen  ;) Denna gången hemma hos Bine med tjejerna<3
Har dock inte många bilder därifrån.. ni som har får gärna skicka :D
 
Idag tog jag bine och Sofia en fika i solen och en liten runda på stan,
sen åkte jag till Vikingstad för grillning och bingolotto :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0