Det leder mot jul

Idag var min lediga dag denna veckan, men ändå haft fullt upp.
 
Vaknade klockan åtta och var rätt så pigg så gick upp och åt frukost och städade lite,
sen gick jag till Ica och handlade samt hämtade ut månadens GlossyBox! :D Alltid lika spännande att se vad den innehåller, i denna box var det Dusch-wash som luktade cola, founditon från ACO, ögonskuggor, hudlotion, rött nagellack från zoul samt ett presentkort på viaplay.Hur bra som helst!
 
Vill ni läsa mer om Glossybox eller kanske skaffa själv, läs mer här:
http://www.glossybox.se/referal?CI=NDMwMjk=
 
 
Klockan 11.15 hade jag körlektion 80 min, det gick bra.. körde stadskörning idag.
Har även bokat in risk-ettan och halkan nu.
 
Efter det gick jag på stan tillsammans med Sofia! Köpte den sista julklappen och satt och luncha/prata :).
 
16.10 var det dags för tandläkaren.
 
Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha solat också, känner mig så himla blek så kände att jag ville ha lite färg nu till jul.
 
 
Blev vist ett långt inlägg idag istället för massa bilder... har inte tagit nån idag..
Men hitta en gammal bild på mig och Sofia :P

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0